Arkiv: Videoer

Få myke skuldre med bånd og blokk

Har du stive skuldre som trenger litt oppmykning? Gjør denne deilige timen for skulderfleksibilitet med Sunniva Hoff, og kjenn at du får en mykere nakke, ledige skuldre og at hodet føles lettere. Hele timen gjøres sittende. Dette kan du gjøre på stol om du vil. Kos deg!

Yin yoga for glede og energi

Legg bak deg sorg, og si velkommen til glede! I denne klassen jobber du med metall-elementet, som er dominerende om høsten. Følelser som er knyttet til metall-elementet er sorg og glede. Derfor hører også gråt til her. Vi gråter for å slippe ut overskudd av følelser, enten vi gråter av sorg eller av glede. Hud …

Yin yoga for glede og energi Les mer »

Sett fart på fordøyelsen

Går det saktere enn du skulle ønske i magen av og til? Bli med Sunniva på en denne flyt timen for å bedre fordøyelsen. Timen har fokus på å massere organene i fordøyelsessystemet, slik at magen blir glad og velfungerende. Kos deg!

Yoga for ryggen

Nathalie gir deg en skånsom og fin time for deg som har sår eller vond rygg. Du kan praktisere denne på yogamatten, på et teppe eller rett og slett i sengen Passer morgen, kveld og ellers når det passer for deg.

Ro ned etter en lang og slitsom dag

Er bena hovne etter en lang dag? Kjennes kroppen tung og sliten? Gjør denne myke yogatimen med Nathalie for å roe ned nervesystemet og la sirkulasjonen flyte i bena igjen. Etter det- nyt en god natts søvn!

Yin yoga for å nære både nyre og blære

Tradisjonell yin yoga har utspring i kinesisk medisin, der alle organene opptrer i par – et yin organ og et yang orgn. Nyrenes oppgave er å rense blodet for avfall, så dette er en yogatime for å rense kroppen.

Myk yoga flow med avspenning

Bli med på denne myke flyt- timen med Nathalie. Du får en deilig innledende avspenning, før Nathalie tar deg gjennom noen myke solhilsener i rolig tempo. Når kroppen er passe mør, får du igjen legge deg ned og nyte en avsluttende avspenning.

Mula bandha – bekkenbunnstrening

Få tak i bekkenbunnen en gang for alle. Musklene i bekkenet henger sammen med musklene i magen og ryggen. Sammen utgjør de kjernemusklene i magebeltet. Mette går grunndig gjennom treningen, fra de små bevegelsene som hjelper deg med å få tak i musklene, til de større bevegelsene som gir deg mer styrke når du har …

Mula bandha – bekkenbunnstrening Les mer »

Fantasifull meditasjon og pusteøvelser

Nathalie tar deg med på en fantasifull reise til havet og nedover i vannet, helt til havets bunn. Bli med og flyt, akkurat som når du er på drømmeferien. Du kan gjøre denne liggende eller sittende.