Yoga for ski – oppvarming

skjermbilde-2016-03-19-kl--10-46-55-e1458381427832

Logg inn
eller bli medlem for å få tilgang til hele videoen.

Kategori: Morgen-yoga

Nivå: Litt erfaren

Yogastil: Mix-yoga

Utstyr: Inget, Matte

Varighet: 35 min

FavoriteLoadingLegg til i dine favoritter

Et yogaprogram spesielt satt sammen for å gjøre kroppen klar for en dag på ski.

Hvem passer dette programmet for?
Dette programmet passer for alle. Har du aldri gjort yoga så se videoen noen ganger, sett på pause og spol frem/tilbake underveis, så blir du bedre for hver gang!

Husk alltid:
Uansett om du har gjort yoga før eller ikke så er det viktig at du gjør rolige og kontrollerte bevegelser, og at du ikke presser deg inn i stillinger. Respekterer kroppen der den er idag. Dette er ikke noen konkurranse, eller om å gjøre å være flinkest mulig, men det skal være en myk og behagelig start på dagen.
Husk at det aldri skal være smerte. Du kan godt bli litt sliten, men det skal aldri være stikkende smerte. Da gjør du mindre utslag, gjør bevegelsen saktere eller hopper over øvelsen helt.

Trykk PLAY, kos deg på matta, så sees vi om litt!

Se også denne videoen:  Yoga – uttøying etter skidag

 

Del denne videoen med venner og kjente! 🙂

Møt instruktøren

Anne Simone Kensho

anne-simone-kensho-helseekspert-for-yogafarm

Anne Simone Kensho er grunnlegger og daglig leder av YogaFarm. Hun har praktisert yoga og meditasjon siden 2004 og "Mind-Mastery", Klassisk Yoga, Asthanga, Sivananda og Medisinsk Yoga har hovedsaklig stått på programmet. Anne Simone er ... Les mer