Legg til i favoritter

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Template is not defined.

Medisinsk yoga – et grunnleggende program for ryggen

Hvis du ønsker å forbli ung, bør du forbli fleksibel. Din alder er avhengig av hvor bevegelig du er i ryggen. Dette yogaprogrammet jobber seg systematisk opp gjennom hele ryggraden, alle dine 26 ryggvirvler blir stimulert. Dette gjør programmet til en bra forberedelse til meditasjon. Mange opplever å få økt mental klarhet etter dette programmet. Ryggøvelsene øker sirkulasjon av ryggmargsvæske, som viser seg å være avgjørende når det gjelder å ha god hukommelse.

Pust lange dype pust, helt ned i magen. Tenk SAT på innpust og NAM på utpust under hver øvelse, også når du hviler mellom de ulike yogastillingene. Hold fokus i 3.øyet, punktet du har midt mellom dine øyebryn. Nesten alle øvelsene avsluttes med rotlås, MEN ingen rotlås ved menstruasjon eller graviditet.

Siste øvelse er Sat Kriya: Legg merke til at denne øvelsen har et alternativ til deg hvis du har menstruasjon eller er gravid. Sat Kriya masserer dine indre organer, hjelper hjertet og frigjør energi. I følge Kundalini yogaen kan Sat Kriya løse opp fobier og usikkerhet. Øvelsen masserer også hele kroppen og balanserer kjertelsystemet.

Kategorier

Bli medlem for 179,- mnd

 

  • Mer enn 250 timer
  • Ingen bindingstid
  • Yoga hvor du vil, når du vil
  • Alle nivåer – fra nybegynner til erfaren yogi

Logg inn her