Videokategorier: Avspenning

Good night yoga

This class is taght in English. Enjoy this yogaclass with Kaja Borgen to help you sleep better. Calm down your nervuos system to wind down rest well. Stress down, strech out and prepare for a good night sleep. Enjoy and sleep tight!

God natt yoga

Velkommen til god natt yoga! Kaja Borgen gir deg yoga for å sove bedre. Denne klassen er laget for å roe nervesystemet etter en lang dag.  Slik kan du forberede kroppen på en god natts søvn. Kos deg og sov godt!

Meditasjon pusteanker

Har du kjent hvordan pusten har en tendens til å bli kort og ujevn når du blir stresset? Camilla Skipnes gir deg en fantastisk meditasjon med pustebevissthet. Denne måten å arbeide med pusten på er dokumentert at virker mot stress. Det er en fantastisk øvelse å gjøre på når du kjenner at pusten blir kortere …

Meditasjon pusteanker Les mer »

Yoga Nidra – enkel avspenning

Nyt en deilig Yoga Nidra med Sunniva Hoff. Her får du en guidet avspenning med kroppsbevissthet. Du ligger i hvilestilling og lar oppmerksomheten reise rundt i kroppen. Dette gir en god avspenning og kan føre til bedre søvn. Kos deg!

Ro ned etter en lang og slitsom dag

Er bena hovne etter en lang dag? Kjennes kroppen tung og sliten? Gjør denne myke yogatimen med Nathalie for å roe ned nervesystemet og la sirkulasjonen flyte i bena igjen. Etter det- nyt en god natts søvn!

Avspenningsøvelser som frigjør luft i magen – Pawanmuktasana del 2

Herdis gir deg rolige og spenningsfrigjørende øvelser som bedrer blodsirkulasjonen i bena, samtidig som du får gjøre mye yoga for hofter og knær. Denne timen kan gjøres for seg selv eller sammen med de andre Pawanmuktasana delene. Øvelsene passer for alle nivåer fra nybegynneryoga til erfaren yogi.   Her finner du Pawanmuktasana del 1 og …

Avspenningsøvelser som frigjør luft i magen – Pawanmuktasana del 2 Les mer »

Avspenningsøvelser som frigjør luft i magen – Pawanmuktasana del 3

Herdis gir deg rolige og spenningsfrigjørende øvelser som bedrer fordøyelsen og stimulerer de indre organene. Denne timen kan gjøres for seg selv eller sammen med de andre Pawanmuktasana delene. Øvelsene passer for alle nivåer fra nybegynneryoga til erfaren yogi. Her finner du Pawanmuktasana del 1 og 2: Pawanmuktasana DEL 1 Pawanmuktasana DEL 2

Rolig restorativ yin yoga for total avslapning

Legg deg ned på et mykt underlag og la deg smelte med denne deilige yin yoga timen til Jorunn. Bygg gjerne opp med tepper, puter eller det du trenger for å la kroppen og tankene gi slipp.

Mindfulness i pust og kropp

Mindfulness: Gi kropp og hode en behagelig avspenning. Du lærer å bruke pust og mindfulness til å stresse ned og bli mer fokusert.   Var dette nyttig?  🙂  Del med venner og kjente!