Tøying for skikjørere

skjermbilde-2016-02-26-kl--10-16-57

Logg inn
eller bli medlem for å få tilgang til hele videoen.

Kategori: Stretch

Nivå: Alle

Yogastil: Kombinasjon

Utstyr: Teppe eller matte

Varighet: 42 min

FavoriteLoadingLegg til i dine favoritter

Uttøying etter skidag
Dette stretching-programmet er laget spesielt for deg som står på ski. Vi tøyer mesteparten av kroppen, med hovedfokus på lår, hofter, legger og rygg.

En fleksibel kropp er en ung og sunn kropp. Stryke og bevegelighet går hånd i hånd, og vi trenger dem begge. Kropp og sinn slapper mer av når vi får tøyd, det er stressreduserende og øker restitusjonsevnen.

Se også denne videoen: Yoga som oppvarming før ski

Anne Simone har vært aktividrettsutøver i mange år, og har brukt yoga forebyggende, som oppvarming og for raskere restitusjon. Hun står selv på ski og har kjent på forskjellen ved å bruke yoga før og etter en dag i snøen, og anbefaler dette for å få en bedre dag i bakken.

Ditt behov er vår sak
Vi tar gjerne imot kommentarer fra deg. Var dette programmet nyttig? Var det noe du savnet, eller er det områder av kroppen som fremdeles er stive?
La oss få vite hva du tenker, så kan vi forbedre oss og gi deg enda bedre yoga!

Møt instruktøren

Anne Simone Kensho

anne-simone-kensho-helseekspert-for-yogafarm

Anne Simone Kensho er grunnlegger og daglig leder av YogaFarm. Hun har praktisert yoga og meditasjon siden 2004 og "Mind-Mastery", Klassisk Yoga, Asthanga, Sivananda og Medisinsk Yoga har hovedsaklig stått på programmet. Anne Simone er ... Les mer