Legg til i favoritter

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Template is not defined.

Medisinsk Yoga for søvn og energi

Dette programmet hvor du skånsomt jobber med rygg og indre muskulatur styrker den indre roen som gir energi, reduserer stress og bedrer søvnen. Dette er elementer som er essensielle for restutisjon i en travel hverdag. Yogaøkten, som Medisinsk Yoga generelt, er rolig og meditativ i utførelsen. Dette er et program som bør gjøres minst 3 ganger i uken over 3 uker eller mer for å få en god effekt. Hvis du trenger mer energi og bedre søvn, bestem deg her og nå for å gjøre det som trengs for å komme i mål, og ha tålmodighet vente på resultatet.

Programmet er også fint å gjøre sittende på stol!

Sett av tid på kalenderen din allerede nå til å gjøre programmet, og hold din avtale med deg selv. Det er viktig å holde avtaler med oss selv. Da forteller du underbevisstheten at du er viktige, at du bryr deg, at din tid er verdifull og at kropp og sinn nå skal få lov til å styrkes og restitueres. Slik blir det energi, god søvn, bedre selvfølelse og glede av!

Anne Simone Kensho

Kategorier

Bli medlem for 179,- mnd

 

  • Mer enn 250 timer
  • Ingen bindingstid
  • Yoga hvor du vil, når du vil
  • Alle nivåer – fra nybegynner til erfaren yogi

Logg inn her