Yoga for gravide

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Gravid og sprek
Gravidyoga er en utmerket treningsform i svangerskapet, og kan være med på å øke energien i denne perioden, under fødselen og i tiden etterpå.

«Vi ser at kvinner har glede av yoga, og anbefaler dem dette, sier Anne-Merete Gårdsrud, jordmor på ABC-klinikken ved Aker sykehus.» – Anne-Merete Gårdsrud, jordmor (Dagbladet)

Pusteøvelser, trening for bekkenbunnen og avspenning er viktige for både mor og barn, og treningsvideoene på YogaFarm gir deg mulighet til å praktisere yoga hjemme i behagelige omgivelser.

Du trenger ikke kurs for å starte
Her på YogaFarm finner du flere videoer som passer for deg som er gravid. Videoene passer både deg osm har gjort yoga før og deg som ikke har erfaring med yoga tidligere.

3 gode yogavideoer for gravide
Her får du tips om noen videoer som er fine for deg som er gravid. Det er ikke fødselsforberedende timer eller kurs. Men du får en rekke øvelser som er gode for deg i svangerskapsperioden, som gjør at du ha det best mulig i den situasjonen du er i.

GravidYoga 60 min. Fokus på styrke, stabilitet og hofteåpnere.
Medisinsk Yoga, grunnleggende program, fokus på lette og rolige øvelser for nedre del av ryggen.
Dype lange pust. Gir beroligende effekt og er til stor hjelp både i svangerskapet, under fødselen og ellers i tunge perioder.

 

Var dette nyttig?  🙂  Del med venner og kjente!

Forfatter:

Anne Simone Kensho

Anne Simone Kensho

Fortell vennene dine om dette! Del her:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Andre relevante innlegg